gott bröd, gulligt budskap och ett speciellt skratt.

Hejsan hörni, då var man hemma från skolan igen. Idag var jag jäkligt trött så det var skönt att vi slutade rätt tidigt. Ikväll blir det träning, och sen måste jag skriva färdigt den där jäkla texten också. Den vill absolut inte jobba med mig, men jag tänker låta den bli som den blir helt enkelt.

Hehe igår skrev jag ju hur gott brödet var i skolan, och idag måste jag säga att det nästan slog det som var igår. Idag var det alldeles varmt igen och det smakade lite extra salt, vilket var jättegott. Smöret smälte på och det smakade toppen efter en tuff idrottslektion...Hehe, nu vet alla (a)

På tal om idrottslektion, så upptäckte jag ett gulligt litet meddelande på min påse med kläder i, och jag tror att det löd så här:

Skratt är vackert.
Du är vacker.
Vackrast är du när du skrattar.

Ganska gulligt faktiskt. Jag kan ju inte påstå att att jag är supersnygg när jag skrattar. Eller okej jag ser helt enkelt för jävlig ut. Öppnar munnen, visar tänderna till hundra procent, och får ett snett leende, inte på ett snyggt sätt utan helt udda ser det ut. Jag ser helt hoptryckt och rynkig ut runt ögonen, och ofta så ser det ut som att jag kisar mycket mer med ena ögat än med det andra. Jag vill egentligen inte alls bjuda på nån bild på mitt...vackra skratt, men känner mig illa tvungen. Här har ni ett exempel och det är inte snyggt. Det ser ju fan groteskt ut, hehe.

Omg camilla...8) Fast jag måste säga att det lilla meddelandet har rätt, om man bortser från mig (det måste som sagt ha hänt nåt när jag föddes)... Jag tycker att alla människor är vackrast när dom skrattar, det ser liksom mest levande ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0