DET ÄR VI SOM ÄR BLACKEBERG

Hej everybody! Jag känner att jag har ganska mycket att skriva, så det här blir lite långt.

Okej, till att börja med, matteprovet: det gick grymt, hoppas och tror jag!

Sen slutade vi och jag åkte med hem till Elsa ett tag, liljeholmen right? Och det gick faktiskt rätt snabbt, vilket ingen tror. 
- Från Axel och Fredrik när det handlar om Elsas avstånd till skolan: "var flygplansmaten god då?", "flyger du från bromma eller arlanda?"

Sen åkte vi hur som helst till åkeshov där basketmatcherna skulle vara. När vi skulle gå in så var det bara brommafolk överallt runt om oss, och de skrek saker om att de skulle döda blackebergare eller nåt sånt. Vi hittade i alla fall till vår klack, och när första matchen drog igång, alltså tjejernas match, blev det ett jävla drag i hallen. Och med det så blev jag en hooligan!

Tjejerna vann sin match, och sen var det dags för killarna som tyvärr torskade med tre poäng, lite på grund av domarjäveln. Domarjävel, domarjävel, domarjävel (låter som en hooligan) hehe.

1-1 i matcher, men eftersom vi fick bättre målskillnad, så räknar jag det som att vi vann! YEAH!

Det roligaste var klacken och draget. Nu kan ingen ha missat att DET ÄR VI SOM ÄR BLACKEBERG. Inte heller att brommafolket inte har nån framtid och allt sånt. Brommatattare!

I brommaklacken satt en massa bekanta ansikten som jag inte kunde hälsa på, eftersom jag skulle ha blivit mördad då, men innan matchen träffade jag istället på en liten kungsholmare, nämligen min saknade Emma. Gud så jag har saknat dig! En lång kram vara verkligen behövligt!

Efter matchen var jag tvungen att åka med Axel och fixa lite grejer. Förvirrande med dessa axlar. Jag pratar om två olika alltså.
Vi satt hur som helst ute i evigheter och väntade, inte kul. Jag blev en ispinne. -.- Nu är jag hemma, och har tagit ett varmt bad.


underbara jäkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0