basketball

Hemma från da match, hehe. Vi vann! Det var Blackeberg mot Solna, och jag var jäkligt sugen på att spela. Blev lite extra sugen också på grund av att Solna hade en liten fjortis från min förra skola som jag ville köra mot, hehe. Men i stället fick jag sköta 24-sekundersklockan. Folk som spelar basket vet vad den innebär, men jag orkar inte förklara. Det var i alla fall väldigt stressigt, och jag kunde inte riktigt reglerna för den. Så det gick som det gick. Och jag överlevde. Och nu är jag hemma. Kommer däcka i soffan nu tror jag. Ingen sömn på två nätter.

Nu gäller det bara att bestämma. Ska Camilla THE STAR (hehe in my dreams) spela matchen imorgon eller inte? Det kan ju bara jag avgöra, om jag mår tillräckligt bra. Men jag vill ju liksom ställa upp för laget om dom är få spelare, vilket dom är...tänk tänk tänk.

Haha, bjuder på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0