friday

Hallo babes! Kom och tänka på en sak, jag undrar fan vilka ni är där ute som sitter och läser min blogg. Den är ju inte sådär superrolig, utan mest till för att jag ska kunna fördriva tiden när jag inte orkar göra annat, vilket ändå är ganska ofta.

Hittade lite smått och gott idag, bland annat lite skor och en dunjacka. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dunjackor faktiskt, men det verkar vara så jäkla poppis nu, så fick med mig en hem, som jag ska tänka på om jag vill spara eller inte. Vi köpte även mörkbrun hårfärg till Mickis, här ska det färgas, hehe.

Ikväll ska jag träffa Belin, och vi får väl se vad som händer ;)

Imorgon...Halloween, och har ingen aning om vad jag ska vara. Johanna ska tydligen vara Lady Gaga, haha :D Och Elsa typ sexig skolflicka, vad ska då Camilla vara? Elsa tyckte sexig djävul. Sexig Camilla? Njaee det låter helt fel, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0