weeeeeeeeeeeeee

God kväll bitches! Haft en najs kväll? Det har jag haft. Lite halvt udda, men trevligt 8) Träffade först Belin och vi träffade Wille och Jocke vid folkan för lite business, hehe. Nej men trevligt att träffa dom, dom har man ju inte träffat på...år? :O Träffade även där lite andra trevliga pojkar, wow så coolt..;)

Efter det bestämde vi oss för att tågluffa, och tänka sig vad mycket trevligt folk man kan träffa en fredagkväll. Först var det lite speciella killar på bussen som försökte få med oss ut till ekerö, men nej, dom var läskiga, hjälp :'(

Sen vid brommaplan, en sväng in på donken, och sen vidare med tunnelbanan, där vi träffade tre spanjorer. Shit alltså vilka spanskaskills jag har, wow säger jag bara! Minns inte riktigt vart vi åkte. Jag tror att vi åkte till t-centralen och traskade runt där, och sen..åkte tillbaka? Haha. Klockan tickade på, och sen lite senare åkte vi tillbaka till kära donken, där man hittade Engert bland annat, som även hon skulle till Ekerö, fan vad alla skulle ut till landet ikväll då. Träffade även på Kristine, och även Ebba (galet snygga) som jag inte heller träffat på länge. Känns fan lite som klassåterträff, Wille Jocke Ebba, ouff härligt!

Såg snyggaste killen som jobbade på donken också. Gosh! Kanske min blivande man, vem vet? Han kan säkert försörja mig, hehe.

Sen fick vi oss lite skratt tack vare en kärring som satt inlåst på toan i över en halvtimme och vägrade komma ut, och vi tänkte oss vad hon gjorde där inne egentligen...Hon vägrade komma ut, och precis när dom typ skulle ringa polisen, SÅ...kom vår buss -.- På bussen såg vi kändis också, WOW! ;D

Juste vi hann spela in en film också, och även se på en ny serie, Flash Forward tror jag den hette, riktigt bra. Och nu sitter jag här och äter sushi. Livet är bra härligt!

Kvällens fras: Nämen vilket sammanträffande, ska ni också dit?
Hehe, interngrej.

Och fan vad jag är dålig på att skriva kortfattat. Jag skulle lika gärna kunnat skriva: Vi tågluffade, träffade trevligt folk och hade det najs! Men men, sån är jag. Vad skulle en lång Camilla vara utan att vara långfattad? Torrt Camilla.


söt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0