Orientering är jobbigt...

Herregud orientering dödar! Jag hade träningsvärk från träningen igår, och orienteringen var seriöst jobbig. Det var ju backar upp och ner överallt och lera och hala rötter vart man än gick. I slutet behövde vi verkligen kuta för att hinna, och nu är jag helt död!

Det gick rätt bra, och vi hade ju tur som fan med vädret, och det var faktiskt riktigt skönt ute. Vi hade en och en halv timme på att oss att hitta tjugo kontroller inom världens största område. Jag sprang med Sofia och vi hittade i alla fall 16 kontroller, vilket var bra jobbat tycker jag.
    Det var jäkligt halt ute, så jag ramlade två gånger och Sofia åkte ner och fastnade i sankmark en gång. Jag halkade en gång på en rot, och en gång välte jag helt omkull när jag gled i leran. Kunde inte annat än skratta!

När vi hade gått i mål var vi alla helt döda, så vi åkte till donken i vällingby och tryckte i oss lite mat, och bara slappade ett tag. Nu är jag hemma och orkar absolut inte plugga! Jag ska nog däcka i soffan, och sen är det träning ikväll igen.

Och imorgon är det fan torsdag, nästan helg, redan :O Det går så snabbt! Nu är det på tiden att skaffa lite planer tror jag minsann. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0