dumma bilder

Heej, h3h3h33h3h3h, 1337. Nej. Klockan är nu 17.38 och jag tänkte just lägga upp lite bilder, men så vägrar det funka :'(

Jag fick i alla fall med mig en jacka hem idag från Salt. Fuskpäls. Jag fick den för 500 iställer för 700, nice!

Och efter att ha tänkt på en massa olika alternativ för kläder ikväll, så har jag fortfarande inte kommit fram till något. Allt är som vanligt alltså. Alla kommer säkert vara djävlar. Så jag kanske helt enkelt kör på ängel bara för det? Men djävul är ju så typiskt halloween.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad...som för övrigt rann ut över hela badrumsgolvet eftersom jag glömde bort det. Inte bra. Men nu har vi i alla fall en swimmingpool, ska inte klaga faktiskt. Later...


Kommentarer
Postat av: simona

haha bra där camilla.. en swimmingpool, me like! :)

2009-11-01 @ 02:48:07
URL: http://simonaferrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0