en liten resume

Halloj sötingar! ;) Till att börja med, för er som inte förstod, så kanske jag borde berätta att min älskade lille fisbelin inte är gravid. Det är bara en vacker utspänd mage efter en riktigt god måltid som ni ser på bilden, hehe. Lite elakt att luras så där jag vet, men vi ville bara busa lite.
Så det var alltså inte sant, nu kan ni vara lugna igen. :D

Igår så var jag som sagt med Jenny och Soufen, och först åt vi i kungshallarna och sen såg vi på Fame. Den var bra, men ändå ingen wowfilm. Jag blir alltid lika avundsjuk när folk kan sjunga och dansa så grymt i sånna där filmer. Jag vill också kunna, så min plan är att jag nån gång ska satsa på danslektioner. Att lära mig sjunga har jag gett upp för länge sen.

Sen bar det av hem till Jenny där vi såg på Helens små underverk. Eller såg och såg, alla däckade, och vaknade sen upp när den var slut, haha. Men grym film i alla fall!

Imorse vaknade jag upp och kände mig som..en studsboll. Ja det låter töntigt, men jag hade spritt i benen och ville studsa runt, så typ som en studsboll.

Det var en liten sammanfattning av det. Och nu är det bara en vecka lov kvar. Det känns så mycket mindre än en vecka och en helg. Men vafan, nu ska jag göra nåt bra av det här! :D


Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se en del bra grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0