Godnatt

FUUUUCK engelskaprov imorgon.
1. Jag suger på engelska, mitt sämsta ämne, inte kul.
2. Jag hade helt glömt bort provet .
3. Vi ska kunna skriva en review och jag har inte ens valt film.
4. Nu verkar det som att alla har förberett sig fett mycket, bajs. Fett bra att du hänger med i skolan Camilla...:)

Nu ska jag hoppa in i duschen, dricka lite te, lyssna på westlife, och hoppa i säng. Det känns som att det är det bästa för att lugna sig och slappna av. Sen ska jag innan jag somnar läsa brevet från Jenny igen. Att du alltid lyckas muntra upp mig. Du är guld värd. Önskar ni kunde se dom gulliga orden, ska jag visa dom Jenny? (a) Loveu.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

det gör du som du vill sötaste :$

2009-10-08 @ 16:35:31
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0