har pluggat lite faktiskt :D

Jag är fortfarande på gladhumör! Och så är jag på myshumör, men har ingen här att mysa med, buhu :'( Hehe. Pluggandet går väl sådär. Jag har äntligen kommit igång med min text som är tills imorgon, men det är rätt svåra uppgifter tycker jag. Jag har läst boken PS Jag älskar dig, och en av uppgifterna är nu att skriva brev till en av personerna i boken. Vad fan ska man skriva? Tjena Hollan, jag beklagar din makes död, hur mår du nu? Går det bra på jobbet? Leker livet? Hänger du här ofta? Tycker du att jag är snygg? Det vet jag att du tycker gumman, du behöver inte svara på den...

Nej okej skärpning, vad ska man skriva?

Fick i alla fall en paus alldeles nyss för att äta lite mat. Något mer jag fick var Mickis att börja gråta...av skratt alltså. Satt och drev med mamma, och gjorde lite miner hit och dit, dom kommer och går som en virvelvind, och tydligen tyckte Mickis att det var jäkligt roligt. Hon såg inte ut att få nån luft den stackarn, och först då började jag skratta, hehe (a)

Om nån har läst boken, så skriv och hjälp mig snälla.

Här kommer samma låt igen fast det är en annan version, nu med Felix från idol. Gillar verkligen låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0