hoppas hoppas hoppas

Wohoo, på torsdag kanske vi är lediga helt. Vi har bara en lektion, som vi förmodligen lyckas ställa in om vi tjatar lite, och då blir vi LEDIGA, jippie, hehe. Jag ska då kanske träffa Steffi, ni vet veckans babe. Vi pratade lite om en fika kanske, men vi får se hur allt blir. På torsdag kväll blir det heller ingen träning. Min klass och en klass till, Axels klass tror jag? ska på bio på kvällen, skolgrej alltså. Jag tror att det är filmen "Videocrazy" som vi ska se.


Jag och bebo, från i somras, härliga minnen när vi skulle hämta...hallon hemma hos mig. Mycket vacker pose också...^^


Kommentarer
Postat av: aaaxxxelllliiiiicoooouuuss!!!

spiikat de är min klass också :p de suuger att jag inte kommer kunna plugga något alls på torsdagen pga av bion dock :(

2009-10-12 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0