I'm out, natti

Gud jag är trött som en liten...häst? Hur som helst, jag har verkligen försökt plugga matte som fan, men det är ju så mycket, så jag har gett upp hela tiden. Det kommer bli en hemsk kväll imorgon -.- Hehe nej, chilla camilla, men det blir matteplugg imorgon i alla fall. Och så har jag träning också. Vi har konstiga tider den här veckan. Träning måndag, och sen ingen på tisdag-torsdag, och sen har vi förmodligen den tidigare träningen på fredag, hoppas hoppas. Så nu har jag några lediga kvällar, asskönt, och jag är nu öppen för förslag ;)

På tisdag är det förresten basketmatch mellan Blackeberg gymnasium och Bromma gymnasium, och några har tjatat lite på mig om att jag borde vara med...knarrest. En fegis är vad jag är, jajamensan, och så är jag alldeles för lat. 8)













Blackan VS Bromma, hur ska det sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0