inget köpt?!

Home from town, och har varit hemma ett tag nu, bara inte orkat skriva. Jag köpte...tro det eller ej, ingenting! :O Jag skulle kolla på bland annat vinterjacka, vinterskor, stövlar, basketskor, och nåt att ha på mig på halloween, men det var så smockat mycket folk så jag orkade inte testa eller kolla på något speciellt. Men Josse fick i alla fall med sig ett par jättefina skor, eller rättare sagt boots.
     Ska förmodligen in till stan på söndag med mami och kolla på de vintergrejer som jag behöver. Och sen måste jag in nån gång imorgon eller om jag tar det på lördag också, suck det blir mycket fram och tillbaka.


älsklingspullan i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0