jag lever

Jag överlevde! Efter träningen hade vi ett lååååångt möte med laget. Vi har en massa problem att lösa, och fick ur oss det mesta, även om det är svårt att förklara hur vi känner.

Nu sitter jag här och äter upp Jennys godis, som hon lämnade kvar här igår, tack gode gud för det!

Dags för lite pluggtime...not, det får bli slapptime.

Imorgon har vi orientering, suck. Det kommer vara iskallt, och jag tänker klä mig riktigt varmt, men frågan är vems famn jag tänker krypa in i? Det vet jag inte ens själv, men det är på tiden att jag hittar en, hehe. En bra grej med imorgon är att vi slutar tidigt, skönt som fan!

Det var allt för stunden. Snart höstloooooooooov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0