mysig kväll

Har haft en grym kväll! Träffade lite tjejer i Bromma runt sex för att handla mat till att börja med. Vi lagade ihop lite kött, pommes och gottis, och sen blev det kladdkaka och grädde till efterrätt, yummi. Det blev en hel del snack under kvällen om allt och inget, och det var riktigt trevligt.
     Lite senare under kvällen trippade vi ut i kylan och hoppade ner i den galet härliga jacuzzin där vi satt i runt två timmar och pratade ännu mer. Alla hade mycket att berätta, och det var mysmys, hehe. Det blev också en hel del skratt.
    Grym kväll, och nu är jag trött som fan.

Två sorgliga saker värda att nämnas innan jag hoppar i säng.
Snygg-Nicklas från idol åkte ut fick jag höra. Jag följer inte idol, såg bara de första avsnitten, men han är så snygg och charmig, så det var lite synd.



För det andra så ska Marcus, en kille i min klass sluta och byta till bromma gymnasium. Det är rätt sorgligt, för han har ju liksom fått sin "roll" i klassen. Alla behöver en skön kille som Marcus, så det är synd att han ska byta. Det blir nog lite tomt utan honom.



Aja dags att sussa, hoppas dagen imorgon blir naajs också. Nu är det fan HÖSTLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0