påtal om...

Jag sket helt enkelt i plugget idag. Och i Wallander också, tills i slutet när jag märkte att den kanske var lite spännande trots allt. Men den var på engelska, och jag var mer sugen på nån av dom vanliga svenska versionerna, så därför orkade jag inte kolla.

På tal om ingenting så längtar jag verkligen till höstlovet! Hoppas att det blir riktigt bra. Ser fram emot att kunna sova ut, träffa en massa kompisar, fixa håret (!!!), hoppas på halloweenfest, och så funtar jag på om jag ska dra ihop en tjejmiddag kanske, eller nåt liknande. Finns säkert en massa annat att göra också, men det där var lite av det jag har på hjärnan nu.

Och påtal om mer grejer jag ser fram emot, så har jag en till grej jag ser fram emot. Eller inte ser fram emot direkt, men något som jag vill. Jag vill gå på Paramore den 30 november i fryshuset, och så vill jag gå på...hehe backstreet boys (dom är coola eller hur belin?!) som kommer till Sverige nån gång i december.

Och påtal om musik så är Viva la vida en grym låt! Här är rätt ny version med Darin, som är helt okej enligt mig, även om versionen med coldplay alltid är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0