sjukt trött

Gud jag är så himla trött! Jag vill bara sova, och måste verkligen sova, det gör jag mänligen alldeles för lite. Och jag har just tänkt till på en sak...det är inte bra när jag är trött för då blir jag alltid arg och ledsen. Känns som att folk har ringt som fan, och jag har bara viljat klippa till dom halvt. Jag orkar inte prata när jag känner så här, jag vet jag låter läskig, hehe.

Sen kommer jag också på mig själv med att sitta och tänka deppiga tankar. Tänker på typ kärlek och kompisar, och jag gillar inte den här Camillan. Jag ser mig själv som en glad människa, som kan driva med mig själv och andra, och älskar att skratta och sånt. Jag tycker inte om när jag verkligen blir så här sjukt trött. Då blir det bara deppiga tankar och surande för ett tag. Om man inte har turen att bli övertrött förstås för då blir ju allt som roligast.

Ja, allt det här bara för att jag är trött och utsliten, det är sant.

Träning till tio ikväll, jag kommer dö. I helgen ska jag sova ut som fan! Så får ni tillbaka vanliga Camilla efter det. Men var nu inte rädda, ni får bara passa er lite. Hehe I'm evil (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0