sleepover

Jag lever! Hade bara inte tid att skria igår. Igår efter skolan träffade jag Jenny. Vi tjockade som vanligt och såg på film. Lite senare hade jag träning, och den var rätt kul. Efter det kom min kära glädjespridare tillbaka hit, och vi laddade upp med gottis och en bra film. Dags för sleepover! Vi såg på "Nätterna vid havet", och jag säger bara, SE DEN! Asgullig film. Efter det startade vi high school musical 3, hehe (a) Jag kommer alltid bli halvt mobbad av dom i min förra skola för att jag höll äkta föredraget om high school musical när man fick välja valfritt ämne. . Haha!
Efter det låg vi och snackade, bland annat om hur sniglar och maskar parar sig. Visste ni att iaf mördarsniglar kan para sig själv, eller föröka sig själv kanske man säger. Och att en mask är både kille och tjej samtidigt? Nej jag tänkte väl det, rätt coolt! :D

Vi somnade runt fyratiden, nu har precis Jenny rört sig hemåt. Tack för en mysig kväll bebo!

Idag ska jag vara i vällingbyhallen hela dagen, och halva kvällen. Mitt lag ska hjälpa till med en massa grejs kring dam- och herrlagsmatcher. Lame, men det är väl bara att ställa upp helt enkelt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen röra mig mot vällingby. Ingen aning om vad som händer ikväll.

Förresten har lite nytt att visa. Får fota det lite senare. Jag är inte säker på vad jag tycker om plaggen, men det var rea hur som helst, och det tackar man ju inte nej till (a) :D


vad passar bättre än en bild från ett gammalt pyjamasparty, haha!

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah, fan va sexig jag är..

2009-10-11 @ 14:54:43
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0