träning nu

Yes ångesten är kvar. Och kommer vara kvar tills håret har blivit långt igen.

Har glömt nämna att jag hade det supermysigt igår med brudarna. Vi tjockade upp oss rejält med en massa gottis och skräckfilm, och sen blev det förstås att vi pratade gamla minnen som vanligt också, love it. Tack för en mysig kväll! <3

Snart ska jag iväg på träning, och jag tror faktiskt att jag efter det ska stanna hemma helt ikväll och bara ta det lugnt. Jag har inte riktigt fått nån ordentlig sömn på två nätter så är galet trött.

Sen ska jag upp rätt tidigt imorgon, för att gå på bio med Steffen och Belin! Weee, vi ska på premiären av This is it, det tackar man ju inte nej till. Och sen verkar det som att jag på kvällen ska träffa girlsen från klassen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0