Vad tycker vi om detta?

Har totalt tappat motivationen för plugget...om det nu fanns nån motivation från början. Texten är inte riktigt klar, så jag hoppas att man kan lämna in den innan klockan tolv imorgon kväll, för då hinner jag skriva klart imorgon, orkar inte nu. Sitter nu och kollar runt på olika hemsidor på kläder. Det verkar vara populärt med kläder som är halvt genomskinliga. I like it, men känns lite naket när man ser igenom hela tröjan eller vad det kan vara.


Här är ett exempel. Plagget kommer jag inte ihåg riktigt vart jag såg det, men jag tror att det antingen var på asos.com eller nelly. com


jag kanske inte borde vara så jäkla proper, huh?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0