verkligen tummen upp!

Nu är jag hemma från skolan, och jag är så glad! Vi fick håltimme från engelskan som var sista lektionen, för att vår lärares lektioner var inställda idag. Infon stod på tvn, och hela klassen stod spända, med vidöppna ögon och höll tummarna för att den som hade sett det på tvn hade sett rätt. När det kom upp igen att lektionen var inställd blev alla som galna. Vi halvt skrek, och vi skrattade, och det var nästan att det kom glädjetårar alltså, haha! Jag kände bara för att krama alla, blev skitglad eftersom jag var riktigt måndagstrött. Så vi tågade alla iväg till tunnelbanan med ett stort leende på läpparna, och nu är jag hemma.

Dagen kändes lång, men den har haft sina roliga stunder nu när jag tänker efter. Det blev rätt kul på musiken imorse till att börja med. Vi har startat olika band, och min grupp består av mig och fyra tjejer till, och det låter ju inte supervackert när vi går igång kan jag säga, men kul hade vi, i alla fall jag när jag låtsades att jag stod inför en stor publik som jublade för mig i globen. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CAMILLAAAAAA! Hehe.

Nästa grej var att jag fick MVG på mitt företags ekonomi prov, och blev helt överlycklig. Ni vet den där känslan när man verkligen vill ha något, men är säker på att man inte kommer få det, och sen ändå får det. Jag blev skitglad hur som helst!

Hehe, sen var brödet så jäkla gott till lunch, verkligen värt att nämns :P. Alldeles varm och perfekt, och smöret smälte, mums. Älska mat, hehe...

Och nu när jag kom hem så hade skolfotona kommit. Dom blev helt okej. Ensamfotot vet jag inte riktigt vad jag tycker om, helt okej som sagt.

Nu är det glad musik, lite te, och sen plugg som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0