beslutsångesten Camilla i egen hög person har talat

Okej, det är alltså ettornas afton ikväll, ska man gå eller ska man inte? Alla är sjukt otaggade iaf. Och jag är en av alla. Men eftersom att jag ändå inte får träna så är frågan, vilket är roligast, sitta hemma och plugga eller att gå på den här grejen/skolfesten/whatever? Det låter ju ganska självklart när man säger så. Men eftersom jag är sjukt mycket efter i allt plugg som jag har sagt så är det inte lika självklart.

Fast tvåorna jag har snackat med säger att det är det här man ska tagga för, att det är bättre än insparken, och det vill man ju inte missa liksom, så jag borde nog köra. Otaggad eller inte...nu kör vi? Och vad fan ska man ha på sig? Först pratade jag med en kompis som sa: KLä upp dig, du ska vara snygg och riktigt festklädd. Sen kom nästa och sa: men jag ska ha jeans, alltså ingen ska typ klä upp sig. Hmm härligt, det får bli nåt mittemellan.

Nu gäller det bara att få med resten.

Och nej det är inte bara att gå dit och sen gå hem om det är tråkigt. Det är ju jobbigt, hehe. Har man gått dit och betalat ska man ju köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0