dagen och planer för kvällen

Halloooj! Skolan var rätt chill idag, eller det kanske bara var det att jag typ inte gjorde det man skulle, jag orkade verkligen inte jobba. Var galet trött hela dagen! Imorse försov jag mig som sagt, så jag missade mina bussar och fick därför gå med världens fart upp till vällingby. Jag startade hög musik i lurarna och drog på tempot. Jag blev skitvarm, och tog av mig jackan och hängde den över väskan, och sen efter ett tag så märker jag att jackan är borta. SKIT! Då när jag vänder mig om ser jag en mamma med barnvagn typ hundra meter bak springa med barnvagnen mot mig, och i handen har hon min jacka. Hon baxa den! :O Nej jag skoja, men jag tappade den och hon hade tydligen ropat, men jag hörde inte ett skit, hehe synd. Hon var i alla fall jättegullig, och jag tackar henne för att jag inte behövde gå tillbaka och leta efter jacksatanet. :D Och jag hann till skolan, men jag var då helt död.
Funtar på att ta en powernap för att orka resten av kvällen. Först är det träning från typ halv sju till halv nio. Efter det ska jag antingen träffa Josse (fattar inte om hon kan eller inte?!) eller så ska jag hem till Kristine som ska ha fest. Eller det absolut smartaste alternativet, *trumvirvel*, jag och Josse drar hem till Kicko! Smart tjej jag är alltså! Jag får se vad som orkas med, jag är latmasken själv ;)


Kristine, a.k.a Kicko :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0