Dagens

Hej svej!

Idag var det en rätt kort och skön dag i skolan. Det roligaste var nog fotbollen på idrotten, hehe, jag och Sanna var grymma! ;) Vi fick göra vad i ville för vår lärare var med andra gruppen i skolans gym. Först tänkte vi tjejer köra något liknande Sanning och konka, för vi orkade inte röra oss, hahaha men så blev det inte. Det blev fotboll och jag ägde helt enkelt ^^ 8)

Skolfotot gick väl okej, men det kan man ju aldrig vara säker på! Vi får väl se om nån månad helt enkelt.

Just nu sitter jag och kollar runt lite på fejjan och olika bloggar. Jag måste ju få lite inspiration om jag ska lyckas bli nästa storbloggare..haha, eller inte! Hur som helst, om tio minuter börjar Ghost Whisperer på fyran, me like! Sedan blir det lite plugg, och efter det träning i två timmar. Jag har absolut ingen lust, som vanligt tyvärr, snyft. Jag vill verkligen få tillbaka lusten, och ska kämpa för det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0