Dags igen

Då var det dags igen att börja skriva, jag har ju mina perioder.

Igår tillbringades kvällen med sötaste Jenny. Hon kom till mig direkt efter att jag hade slutat, och det var dags att dra fram traditioner igen, så vi ställde oss och bakade. Det blev en god hallonpaj, mums! Efter det groffade vi oss i soffan vilket vi är bäst på, och tittade på Harry Potter 4, eftersom att det lilla mongot till kompis jag har bara har sett ettan och tvåan ;) Efter det latade vi oss lite till med kebab, pizza, och söta Tzatziki (film alltså). Ingen kärlek är som kärleken till mat, he he!

Efter det var det idol på tv, och då kollade vi på det. Jag vet att vi låter som två riktigt degpotatisar, och...det är precis vad vi är. Sedan tog vi en prommis hem till Jenny och där tittade vi på I taket lyser stjärnorna, älskar den filmen! Eftersom jag skulle upp så jäkla tidigt idag så blev det hemgång efter det.

Tack för mysig kväll baby! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0