Härlig kväll

Naajs kväll! Hehe nej men den var väl inte så värst speciell. Jag kan berätta lite kort. Först blev jag hämtad vid typ nio, och sen i vällingby träffade jag Vendela och Kristine. När vi kom till Blackeberg så hängde vi av oss, och sen drog vi upp till det fett coola dansgolvet, hehe. Musiken var rätt najs och jag var taggad som fan, så jag släppte loss med resten, haha. Vi körde på ett tag, sen efter en liten väntestund så var det samling ute i ljushallen. Skolan har typ fem våningar och på varje våning kom det utspringande tvåor och treor som skrek åt oss att gå ner på knä, scary...Det var helt mörkt, och det var rätt coolt, så jag kände lite wowkänsla, hehe. Vi fick svära blackebergseden som var en slags gudsbön fast med en massa blackebergsord, och så klankade den ner på Bromma, hehe. Efter det var det mer dans om man ville, men det blev inte så mycket mer. Pratade mest med två mongopussgurkor, men det var najs. :) Nu har man blivit hes på köpet. Mådde ju inte toppen innan, och så ska man ropa hela tiden när det är så jävla hög musik, och det tar ju lite på rösten liksom, hehe.

Hoppas bara att jag inte mår sämre imorgon. Då blir jag ledsen. Har ju match i helgen också. Det är fan torsdag imorgon!!! Nästan fredag! :O Nästan helg! Och jag har typ inga planer! Vissa helger är det smockat, och nu har veckan gått så jäkla snabbt bara så jag har ingen koll.

Hur som helst, kvällen var najs, och den blev full av skratt! Kvällen danskung: Camilla! Kvällens mongo: Cami...Hehe knappast! Jag är ju tuff! Kvällens mongo blir...*trumvirvel*...hmm tänk tänk...du vinner axel! Grattis, ta det som något bra! ;) Godnatt, dags att sova, skola imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0