okej nu börjar jag bli lite trött

Fick en fråga om vart klänningen jag skrev om tidigare är köpt. Den är köpt på H&M, billig och bra, och snygg i både rosa och svart! Köp köp köp!

Imorgon ska jag förmodligen med Mickelito till vby. Hon måste hitta fina kläder och skor, och jag ska vara smakråd. Tänkte titta på en jacka också, så det blir perfekt. Först måste jag bara se till vakna, om det är möjligt! Gud nåde den som väcker mig innan tolv! Jag borde kanske sussa...men varför ska man sova på en helg om man inte är trött? Nej, det vill jag inte. Kvällen tog slut lite för tidigt känner jag nu, blev taggad igen, men känns lite fel att dra ut nu liksom.

På kvällen imorgon blir det nog chillkväll, attans! Det är i för sig jäkligt mysigt, men för stunden har jag lust med mer än så! Men icke sa Nicke, på söndag är det upp tidigt i bra form som gäller. Puss


flippareee, belle steffen cami, en minnesvärd sommarnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0