Match

Matchen förresten var väl sådär, vi låg under ett tag och spelade inte alls bra, men sen ryckte vi inågra från och efter det var det ganska lugnt. Min egna insats kändes också helt okej! Det var kul att köra match efter så lång tid. Minns inte ens när jag senast körde en match.
   Det var lite jobbigt för jag mådde faktiskt skit när jag spelade, det kändes som att jag skulle spy helt seriöst och min ork idag vaknade nog på fel sida. Men men, det gick ju bra ändå ;) Hoppas bara att jag grejar nästa match!

Nu ligger Mickis här i sängen bredvid mig och det lilla särsket kastar in mina gossedjur i väggen, inte okej :'( Ja några gossedjur är kvar i min säng, hehehe. Det är Lady, Ralf och Brittany, så jävla balla! Skulle känna mig elak om jag tryckte ner dom i säcken där nere där resten ligger. Hehe.


Lady, Ralf, Brittany, är dom inte för söta, man blir ju nästan lite kär, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0