jäkla inlägg som inte vill läggas in, AAAAAAAH, hehe

Det här inlägget skrev jag igår när jag kom hem, men det verkade inte publiceras, knaskalas! Hehe jag somnade ju med datan på magen, kläder och smink på...igen.

Det blev inget matchtittande. Jag mötte upp Axel istället. Vi traskade på och tog en sväng på gungorna, sen kilade vi hem till honom och såg på film. Axel, den lättroade jäkeln skratta konstant åt filmen, hehe. ;) Och förutom det hann han också med att typ sparka ner sin urgulliga lilla nallebjörnsvove för trappen, så den rullade ner hela trappan, stackars liten!

Vid elva mötte vi Belle vid bussen också. Traskade runt lite mer ute. Det var jäkligt kallt! Satt rätt länge på en bänk. Haha låter ju skitkul. Nej men i alla fall jag var jäkligt trött, och frös som fan, tänk då tanken i mitt huvud på min varma stora mysiga säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0