vacker sång

Hehe, den här ska jag lära mig att sjunga och spela på gitarr. Den ska sen spelas upp i skolan. Härligt att jag suger på allt som har med musik och göra, även om jag älskar musik!



Camilla: Nobadddy säääd it was easyyyyyyyyyyy.

Mickis: Käften Camilla, du sjunger så jävla dåligt.

Camilla: *sjunger vidare*.

Mickis: Camilla lägg av annars säger jag att du är tjock. (jag hatar när Mickis säger det)

Camilla: Och? Du vet ändå att jag trycker ner dig så jävla hårt.

Mickis: Meeh varför ska du alltid vara så elak? (Mickis du måste lära dig att inte ge upp så snabbt)

Ungfär så här brukar det låta varje gång när jag sjunger, eller när jag och Mickis tjafsar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0