Tiden är kommen, wohoooo!

Känslostuuuuuuuuuuuuuund allesammans! Alla är välkomna! Idag har vi med oss mina modeller Loppi, och Kajsa! Inte riktigt lika bra som jag själv på att ta instruktioner, hehe...


Arg eller busig? Tolka som ni vill! ;)


Drömmer sig bort, där små rosa moln och sockervadd härskar.


kineeeeeeeeees


ASGLADA!? :D


fjorrar!


Aaaw, lite nere :'(


Ni skulle föreställa normala, right? Hehe 8)


I don't care!


Arg som ett bi var det!


Flippareeee


Models? :O


Hehe, tjaaaaaa


Älska nerdsmile!


Work it! Hahaha!


Kvällens bästa!!! Öööööööööööööh


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHA OMG!!! ASÅ SHIT, JAG DÖR AV GARV. KAN INTE ANDAS.. ASÅ VISSA BILDER ÄR JU INTE OKEJ ASÅ.. TYP SISTA BLAND ANNAT.. HAHAHAHHA!! :D

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG CAMILLIS.. plus dig såklart! :) <3

2009-09-27 @ 21:04:18
Postat av: louise

hehe glömde skriva namn (a)

2009-09-27 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0