NÄÄJS

Heeeeeeeeeeeeej, I'm home bitches! Have you missed me? I know you have.
Det blev en najs kväll. Har ätit som fan! Och som alla vet så slår mitt hjärta för mat, hehe. Nej men det blev galen tjockis kväll med pastasallad, bröd, chips och ostbågar i alla olika sorter, popcorn, godis, läsk, glass, kolasås, maränger...aaah fan vad gott! Hela grejen var ju att vi skulle get to know each other lite bättre, så vi körde en jäkla massa lekar och sånt. Lekar, våfflat hår, rosa tights, och godis, det låter ju som ett perfekt barnkalas, och vem fan älskar inte barnkalas!?

Har en massa bilder att ladda upp, men det tar ju tid, så de kommer förmodligen upp lite imorgon. Och egentligen skulle det här vara en överraskning, men jag kan inte hålla mig. Tro det eller ej, men imorgon kommer också en ny känslostund upp här bloggen, fast den här gången blir det med två mongon som heter Lollo och Kajsa! Härligt va?

Imorgon är det söndag, vilket betyder måndag efter det, vilket betyder skola...jag orkar inte! Förlåt, det här blev deppigt. Jag är ju munter som en muntergök. Dags för glad musik...och nåt att äta, hehe.


Våga inte säga nåt om att ha tröttnat, för då...! Hehe för det är ju fett många förutom jag som säger nåt i min blogg. Puwzz


Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHA, jag kan knappt hålla mig till känslostunden :D HAHA <3

2009-09-27 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0