En liten filmsnutt

Ja hemma från skolan som sagt. Idag var en jävligt tråkig dag faktiskt, hatar måndagar. Värsta lektionerna, plus att man alltid är trött på måndagar. Jag vet inte om det bara är jag, men jag orkar oftast inte vara "rolig" liksom, när man är måndagstrött, om ni förstår vad jag menar.
    Sista lektionen var engelska, och det var ändå lite skönt för vi såg på filmen "little miss sunshine". Jag tycker att den är rätt gullig.
     När jag var yngre och gick i Nälstaskolan, gick vi någon gång på en slags skolbio. Vi såg en film som hette "Simon Birch". Jag gillade verkligen den filmen, den berörde. Här är första delen av filmen. Ge filmen en chans och se resten.



Ikväll blir ingen kul kväll för mig. Eftersom jag inte har orkat jobba på lektionerna så måste jag nu plugga satan för att ta ikapp. Härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0