Grattis sötnos

Äntligen hemma! Skoldagen kändes otroligt lång idag! Jag började åtta och slutade klockan tre, och direkt efter det mötte jag upp Mickis och vi åkte till café Noco vid odenplan för att fika, älskar det caféet, supermysigt! Jag åt en jättegod äppelpajsbit med vaniljsås, och Mickis åt nån chokladgrej, mums! Älska godsaker...och all mat 8)
     Nu är jag i alla fall hemma och planerar att ta det lugnt ikväll, ska kanske slå en pling till Josse också. Nån springning orkar jag inte med, men lite plugg blir jag nog tvungen till i alla fall, bajs på det.

Påtal om ingenting så fyller sötnosen Stephanie Rodmar 16 år idag, hon blir en stor tjej, så gratta henne ;)

GRATTIS BABY!

Gullungen och jag i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0