Halloween

Om cirka en månad är det Halloween! Jag har inte riktigt firat det ordentligen på flera år, men nu känner jag mig redo, haha. När jag var liten klädde jag alltid ut mig till häxa. Förutom en gång...fyfan vad jag såg ut. Jag skulle föreställa en pumpa. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte alltså. Jag var rätt liten då och hade bestämt mig för att jag verkligen ville vara en pumpa. Så jag tog ett stort vitt lakan klippte hål för ögonen, och började sen rita med en orange tuschpenna över hela lakanet. Jag tröttnade väldigt snabbt, så resultatet blev förjävligt! Sen stoppade jag kuddar under lakanet, och knöt på nåt sätt fast allt. Fast det blev typ som en stor hängmage. När vi kom fram till våra kompisar som vi skulle träffa, fick jag rulla ut ur bilen, och om jag minns rätt så var jag arg som fan av nån anledning! Hehe, vilka minnen...

I alla fall hoppas jag verkligen att det blir nåt halloweenfirande i år! Jag gjorde ett test på fejjan om vad jag ska vara utklädd till, och svaret blev polis. Haha jag antar att det inte är okej med pumpa eller häxa längre. :P Nu är det sexy style som gäller! Typ nåt sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0