hata att vara sjuk

Bästa sättet att starta dagen med måste vara med maränger! Så jäkla mumsigt! Det blir tråkigt nog en till dag hemma idag. Jag funtar på att åka till skolan bara för att göra spanska provet senare, men vi får se hur det blir med det. Jag vill bara bli av med det!

Vad ska jag då göra hela dagen? Pappa är ju korkad som startar en inspelning där nere på tvn i fem timmar, alltså hela dagen typ. Det betyder att jag inte kan kolla på film eller tv där, kul...
Jag borde plugga som fan, men pallar verkligen inte. Usch vad tråkigt allt kan vara. När jag blir frisk ska jag hoppa runt och studsa överallt, och typ rulla på marken och skrika av lycka, hehe...HATA ATT VARA SJUK!

Kommentarer
Postat av: sanna

nej gumman, är du också fortfarande sjuk? :/ <3

2009-09-29 @ 10:12:10
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/
Postat av: camilla

Japp fortfarande sjuk :( Krya på dig baby <3

2009-09-29 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0