Min kära modell

Jävlar vad veckan har gått snabbt, och det är galet skönt. Vill bara ha helg, även om jag den här helgen inte har särskilt mycket planer. Det enda som är planerat är att köra SM på söndag, och då blir det ju typ lugnt på lördag kväll också. Sen ska jag träffa Josse på fredag eller lördag, det var ett tag sen, saknar den lilla jäkeln. Juste jag måste anmäla henne till Top model också snart. Fan vad jag ska se till att hon utnyttjar sina modellskillz någon gång! Hon är snyggast, långis, och kan typ allt om den världen. Hon är puddingen själv alltså, me likey!

 

Snyggingen själv!

Eftersom jag är största matvraket så måste ni ju få veta vad jag åt till lunch, otroligt intressant, precis som allt annat! Det var tacos! Fan vad gott säger jag bara! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0