natti

Ska dra mig mot sängen snart. Kom precis på att jag har skitengelskaläxa tills imorgon. Skitengelskaläxa som inte kommer bli gjord. Jaja, nu är jag trött. Och jag har inte orkat bry mig mer om att välja kläder tills imorgon. Hoppas jag hinner fixa allt imorgon.

Påtal om ingenting, måste fixa till mig själv lite alltså! Måste klippa mig, färga utäxt (eller brunt), mina naglar ser skit ut, dom måste målas. Jag tycker att man känner sig fräschast och friskast på sommaren. Då är man så brun också. Nu är jag riktigt blek tycker jag. Ska jag våga röra mig mot det farliga solariet som jag aldrig har testat (japp det är sant)...
     Nu känner jag i alla fall mig typ lite sunkig. Eller det kanske låter äckligt, men jag tror ni fattar? Hehe. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0