Patrik 1,5

Gud vilken mysig kväll jag har haft! Det blev bara jag och mamma ikväll. Det var så otroligt länge sen. så nu var det verkligen på tiden. Vi började med att sätta i oss en massa kräftor och vitlöksbröd, mums så gott det var! Samtidigt så satte vi igång en film, Patrik 1,5 hette den, och gud vilken bra film! Så jäkla gullig, jag blev helt lycklig ärligt talat! Den handlade i stort sätt om ett bögpar som ska adoptera en liten kille som de tror är 1,5 år gammal, men så visar det sig att pojken de får är 15 år gammal och har ett kriminellt förflutet bakom sig. Resten får ni titta själva, så jäkla rolig!
  Urgullig film alltså, se den! När filmen tog slut, så tänkte vi se om det gick nåt bra på tv, men icke sa nicke, så det blev samma film igen, för vi tyckte den var så bra. Haha jag och mami var helt hyper när vi hade sett den. En massa chips, godis, och cola blev det förstås också. Tjockiskväll, härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0