Planer för helgen

Gud vad skönt, jag har långhelg den här helgen. Allt kan man väl säga börjar på torsdag med insparksfest på kvällen. På fredag är vi lediga, fan vad skönt! Sen på kvällen där så har jag match, får se om det händer något  efter. På lördag har jag inget planerat på dagen, men på kvällen ska vi typ ha lagkväll, det blir nog skitmysigt. På söndag ska jag och Jenny försöka komma iväg på bio, om det funkar. Och sen ska jag hinna träffa Josse nån gång också. Det är bara tisdag, och det känns redan som det är ganska mycket inplanerat, och kommer säkert bli mer. Jag är öppen för förslag, ;)  Jag är en upptagen kvinna i mina bästa år, hehe.^^


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken söt liten bild min skönahöna

2009-09-22 @ 20:16:15
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0