SEGA!

Jag sitter här i soffan med gott hallonte. Första gången jag smakar det, och det var jäkligt gott faktiskt.
    Humör för stunden är...inte bra. Pappa vägrar att förstå att jag har varit sjuk och fortfarande har ont i halsen. Då är det väl fan inte smart att ha utegympa? Ska jag springa runt sjuk när temperaturen är tre grader också? Låter inte smart. Jag sa till dom att jag kunde "försova mig" och faktiskt utnyttja tiden till att plugga eftersom jag redan är uppe...men nej nej. Vägra vara förstående. "Ööööh jag tycker det skulle se konstigt ut" Vadå se konstigt ut!!!??? Dampcamilla is on fire! Jag vill fan inte gå ut. Dom ska få se sen att jag ligger här hemma imorgon igen, sjuk! Hehehe (elakt skratt)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0