toppenkväll

Hemma! Fan vilken härlig kväll jag har haft! Steffen kom med också vilket var extra underbart. Så det var jag, Belle, Steffi och Josse! Vi träffades typ halv sju i Spånga och drog direkt in till Kungsan för att käka. Jag, Steffi och Josse åt typ kyckling och pommes, supermums, medan Belle den utstickande jäkeln tog kebaaab!

Vi satt och snackade i nån timme och det var skitmysigt. Självklart blev det en massa snack om en massa minnen, och även om en jäkla massa planer vi har!

Efter det drog vi runt lite tills vi bestämde oss för att åka till Brommaplan och köpa godis! Han som jobbade där bara skrattade åt oss. Vi hade vi det laget redan blivit jävligt övertrötta allihopa, och vi gick hela kvällen runt och drev, och planerade vår film vi skulle göra. Sedan bar det av mot Spånga, och självklart flummades det hela vägen på bussen också, fkb, hehe.

Väl hemma i kära Spånga började i spela in vår film, den kan nog verkligen bli nåt! Det togs en massa bilder också, så om Steffi lägger upp dom ikväll så kan ni nog få se lite av det imorgon. Tyvärr glömde jag själv att ta med kameran, attans..

Mycket mer hände inte, det var bara jävligt mysigt, och jag skrattade hela kvällen. Tack vare mina älskade puddingar.

Det var allt för stunden, puss och hej!

Kommentarer
Postat av: kebablover

KEBAB ÄR MAT DET!

2009-09-20 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0