Tro det eller ej, men jag har varit vaken länge!

Tro det eller ej men jag har faktiskt redan hunnit vara en sväng i Vällingby med Mickis! Wow säger jag bara! Jag somnade runt halv fyra igår, och trodde aldrig att jag skulle vakna idag, men så kom Mickis in redan vid halv tio och frågade om jag skulle med till Vällingby eller inte. I vanliga fall skulle jag ha dödat henne för att hon väckte mig, men idag vaknade jag på den glada sidan så jag bestämde mig för att gå upp.

Vi kom iväg tidigt, och jag köpte lite grejer. Det blev en blus, en jacka och en påse godis. Jag hade bestämt mig för att inte handla mycket. Det var så jäkla svårt, HM hade så otroligt mycket fina och mysiga höstkläder, jag trodde jag skulle dö...hehe. Nej men seriöst, det var verkligen svårt att hålla fingrarna borta. Syftet med att jag följde med var ju faktiskt för att Mickis ville ha hälp att hitta fina kläder till hennes sittning (nån grej man har på universitetet). Hon hittade precis vad hon behvövde också. Det blev en snygg klänning, och ett par svarta högklackade skor. Hon kommer vara superfin, och innan hon ska iväg ikväll så ska jag få hjälpa henne att fixa hennes hår! Woho, det tycker Camilla är roligt. ;)

Bilder kommer snart upp på det jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0