Uppe med tuppen

Godmorgon! Det är förmodligen bara jag som är vaken så här tidigt, och tro det eller ej, men jag är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara! Man får vara glad för det lilla. Men när jag vaknade var det inte lika bra. Gud vad allt snurrade, och jag har ingen aning om varför, kändes skitkonstigt! Men nu är jag helt okej i alla fall. Jag sitter och lyssnar på världens mysigaste låt, från patrik 1,5. Hehe har jag kanske överreagerat med hur filmen var?
Neeeeej ;D Hehe. Nu ska jag dricka upp mitt supergoda te, och sen bär det av mot brommaplan, kommer hem ikväll. Härligt...nej nu ska jag vara en glad tjej! :D Och påtal om ingenting så är mina naglar jättefina nu!

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0