Nästa bodybuilder?

Hemma från träning! Idag kändes det helt okej, inte superbra, men helt okej! Först var det fys i 45 minuter, fyfan vad jag är svag i armarna säger jag bara! Det är sjukt, efter alla dessa år borde jag se ut som tjejen under. Hehe. Usch scary!



Sedan var det i träning också i typ en timme, och jag och Sofie skrattade som vanligt halva träningen, inte bra inte bra ;) Och nu är jag hemma och ska slappa satan resten av kvällen tror jag. Ska nog kolla idol också som börjar om ett tag. Några har fan varit grymma hittills, och några så jävla kassa, tyvärr. När det gäller att sjunga så hör jag nog till den kassa gruppen. Attans, jag som vill testa vara med i idol. Men jag är väl bra på annat, typ...nej vi avslutar här, puss. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0