behövligt bad

Jag kände att jag behövde en liten mysstund så jag kröp ner i ett varmt bad, med härlig musik, mackor och te. Det var perfekt och precis vad som behövdes. Nya tag nu! Nu funtar jag på att kanske läsa lite i "PS jag älskar dig!" som alla säger är så jäkla bra. Jag har bara läst några sidor, jag gillar inte att läsa, men ska försöka!  

Helgen är en aning mer planerad nu. På söndag är det SM alltså. På lördag ska jag träffa Josse och Belle, dom små glädjepillrena. Vi får se vad vi hittar på. Och fredag imorgon alltså, och planerna för kvällen är fortfarande lite hlavt oklara. Jaja, vi får se vad som händer. Hoppas alla får en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0