Älska tjejerna. Älska Spanien.

Okej jag fick lite spanienryck. Lyssnar på Pitbull också, och det förknippas ju bara med Spanien.


Nice muscles!


Vem tackar nej liksom?


You bad boy! Haha jävligt osnygg bild, men den är ett måste!


Älska QK!


Vad är en spegel utan fjortispics? Hehe


Haha jag somnade när jag låg i Josses knä och hon skulle noppa mina ögonbryn. Sen somnade resten också!


Mitt ansikte ser ju jävligt härligt ut, eller inte. Men jag älskar ju att lägga mig på alla så den här bilden är också ett måste ;)


Mysigt!


Haha älskar er tjejer! Så jävla härliga!


Är det en vältränad mage jag skådar? :O Eller är det fettvalkar? 8)


Skumparty QK!


tagga tagga tagga!


Kommentarer
Postat av: eve

vill tillbaka! <3

2009-09-17 @ 11:28:16
URL: http://evjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0