alltid jag

Vissa saker lyckas nog bara jag med. Jag skulle testa en jacka och vad händer. Jo, jag fastnar med mitt linne när jag ska stänga jackan och sen när jag försöker öppna den och märker att linnet sitter fast så sitter det som sten. Det går inte att få loss hur mycket både jag och mickis än försöker. Jag fick ta av mig både jackan och linnet - eftersom att dom fucking satt ihop, ta på mig mickis jacka och gå till en tjej som jobbade i affären för att säga att mitt linne hade fastnat i deras jäkla jacka som inte var den billigaste heller. Dom försökte också få loss det, men det gick inte. Vet inte hur jag lyckades, men det satt iaf runt hela blixtkedjegrejen och gick inte att få loss, så...dom fick ta fram saxen och så fick vi helt enkelt klippa bort det. Och ja, det blev ett runt hål i mitt linne. Mitt kära linne som jag gillar så mycket, som för övrigt är mickis linne. Hehe. Så där blev hon sur, och jag förstörde stämningen och kände mig sämst. Kände mig som att nån först hade kört över mig, sen bajsat mig i ansiktet och sen spottat på mig och gått därifrån. Den känslan gav mickis mig när hon tittade på mig.

Och sen gick jag runt med linnet med hål i helt enkelt.

Känns som att det fan bara är jag som alltid lyckas göra sånna här grejer. Eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0