en grej jag tänkte på bara

Dagen bjöd på mycket skratt. Jag har alltid haft fult skratt enligt mig själv. Mina kompisar som känner mig tycker ofta att jag skrattar som min mamma. Sorry mamma för at jag sa att det
är fult. Dom flesta vet också att när jag tycker nåt är sjukt roligt rör jag hela kroppen. Jag spänner magen sätter händerna på ryggen och typ trycker fram höfterna.

Typ så här.



Nej okej inte så. Vem fan skulle orka ställa sig så varje gång man skulle garva. Nej men hur som helst så spänner jag typ kroppen och så om ni tänker att ni lägger händerna på ryggen/rumpan och liksom trycker det partiet framåt på nåt sätt. Ibland när jag skrattar kan jag sparka lite med nåt ben också.

Hur som helst har jag ingen mening alls med att berätta det här. Men nu på senare tiden har jag börjat tänka på att jag har gått och skaffat manskratt. Öppnar munnen och kör en riktigt grov AHAHAHAH. Säger verkligen just haha, om ni förstår och så låter det mörkt as hell. Det bara kommer, men det är ganska skönt. Och ganska fult. Okej det är faktiskt jäkligt svårt att förklara hur man skrattar. Ni borde testa.

Sååå jaa, det var bara en grej som jag tänkte på. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0