glader

Heeey!

Sov som sagt kasst i natt, så var sur och trött när jag vaknade imorse. Men dagen rullade ändå på. Typ första engelskalektionen någonsin som jag inte somnade på. Kanske för att vi inte hade lektion, utan vi satt bara och snackade, på svenska ofc - living on the edge, eheh, så det blev en del skratt hit och dit. Annars har jag också hunnit spela softboll, vilket gick helt okej. Blir så stolt när jag träffar bollen, hur mesigt det än låter. Jag ska föreställa "sportig tjej" men den bollen är inte så jäkla lätt att träffa när nån kastar den till en. Men idag lyckades jag faktiskt och är lite stolt minsann. Specialidrott sista lektionen, och det är verkligen aschill, riktigt nice!
Sen när jag kom till vällingby så stod bussen där och väntade på mig, vilket den aldrig gör. Jag missar den nästan alltid precis, och får då vänta en kvart. Dessutom brukar jag kubba för att hinna, så har den självklart åkt när jag kommer fram. Men inte idag, idag stod den där, och jag sprang inte ens. Det känns bra idag alltså..

Är på gladhumör för stunden, och om ett tag blir det träning. Sen är dagen över, och sen kommer helgen!! Underbart, behöver den verkligen! Och så ingen träning imorgon kväll. WEEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0